/>

👉Parimad kingiideed🎁 leiad siit👈

Garantii

Kui Sinu tootel on kehtiv garantii, siis palun toimeta toode meie esindusse. Toote garantii aluseks on toote ostuarve või tootelt loetav seerianumber või maksekorraldus. Kui Sinu seade ei kuulu enam garantii alla või tegu on garantii alla mitte kuuluva rikke või veaga, vaata infot meie hoolduse ja remondi lehelt.

Garantii alla mitte kuuluva seadme defekteerimistasu on 29€

Tingimused:

1. ÜLDIST
1.1. GPS EESTI OÜ vahendab müüdud seadmetele garantiid, garantii protseduure ning garantiiremonti.
1.2. Garantiihoolduse teostamise aluseks on GPS EESTI OÜ poolt väljastatud arve ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on garantiiremondi teostajal õigus keelduda tasuta garantiiremondist. (Arve säilitamine on kliendi kohustus)
1.3 Garantii Garmin seadmetele ja Cardo seadmetele on kaks aastat, kui ei ole kirjutatud teisiti. Toitejuhtmete, hoidikute ja lisatarvikute garantii on 6 kuud. Remonditud seadmetele on garantii 1 aasta, demo toodetele 6 kuud.

2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib kuupäevast, mis on märgitud arvele.
2.2. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.

3. GARANTII TEOSTAMINE
3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Klient toob seadme GPS Eesti OÜ esindusse ja klient kannab kõik kulutused seoses transpordiga.
3.2. GPS EESTI OÜ ei vastuta garantiiremonti toodud seadme andmekandjal oleva informatsiooni hävimise, kadumise või rikkumise eest ning sellega tekitatud otsese või kaudse kahju eest. Varukoopiate tegemine on kliendi kohustus.
3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab müüja seadme garantii korras samaväärsega. Kliendil on võimalus valida samas väärtuses mõni muu mudel.
3.4 Kui garantii kontrolli käigus tuvastatakse, et rike/viga ei kuulu garantii alla, tuleb kliendil tasuda defekteerimistasu 29€.

4. GARANTII ALLA EI KUULU
4.1. Kuluva iseloomuga osad (akud, patareid, hoidikud, kellarihmad, kaitsmed jmt) ning pakend ja dokumentatsioon.
4.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt. Samuti kaartide tahtlik või tahtmatu kustutamine seadmest või andmekandjalt.
4.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest.
4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.
4.5. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest, kasutamisjuhendi nõuete eiramine (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
4.6. Akude mahtuvuse vähenemine.

5. KAUBA TAGASTAMINE
5.1. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema originaalpakendis, siltidega ja kasutamata. Seadmed ei tohi olla lukustunud satelliit signaalidele, s.t. tuvastanud asukoha. Samuti ei tohi toode olla seotud telefoniga ja/või registreeritud kliendi kontol.

Kui GPS Eesti OÜ on klienti teavitanud seadme tagastamisest (töö valmimisest ), kuid klient ei ole kuu jooksul teavituse saatmisest seadmele järele tulnud ega GPS Eesti OÜ'ga kokku leppinud muud aega seadme äraviimiseks, on GPS Eesti OÜ'l õigus seade utiliseerida. Seejuures ei ole kliendil õigust nõuda GPS Eesti OÜ'lt mistahes hüvitist seadme utiliseerimise eest.